Дневен режим за
провеждане на учебните занятия
през ІІ срок на
учебната 2014/2015 г.
часове времетраене
1. 08.00 - 08.40
2. 08.50 - 09.30
3. 09.50 - 10.30
4. 10.40 - 11.20
5. 11.30 - 12.10
6. 12.20 - 13.00
Родителите да се съобразяват с
графика на учебните занятия и да не използват мобилните телефони по време на
час.
Седмично разписание за ІІ срок на учебната 2014/2015
г.
Понеделник
Вторник
Сряда
Четвъртък
Петък
Човекът и
природата
Български
език
и
литература
Английски
език
Математика
Музика
Български
език
и литература
Български
език
и
литература
Физ.възпитание
и
спорт
Български
език
и
литература
Човекът и природата
Български
език
и литература
Математика
Български
език
и
литература
Английски
език
Български
език
и
л-ра ЗИП
Английски
език
Изобразително
изкуство
Български
език
и
литература
Човекът и
обществото
Математика
ЗИП
Математика
Музика
Математика
Домашен
бит
и
техника
Физ.възпитание
и
спорт
Час на класа
ФВС - модул
График за
провеждане на самостоятелни работи през ІІ учебен срок
м. ІІ
м. ІІІ
м. ІV
м. V
Български
език и литература
24
23
28
7 - НВО
Математика
16
10
21
8 - НВО
Английски
език
9
25
16
27
Човекът и
обществото
-
12
-
12 - НВО
Човекът и
природата
-
13
24
13 - НВО
Консултация с родители - петък 12.15-13.00 ч.
Консултация с ученици - сряда 12.20-13.00 ч.
Дневен режим за провеждане на учебните занятия
през І срок на учебната 2014/2015 г.
часове времетраене
1. 13.20 - 14.00
2. 14.10 - 14.50
3. 15.10 - 15.50
4. 16.00 - 16.40
5. 16.50 - 17.30
6. 17.40 - 18.20
Родителите да се съобразяват с графика на учебните занятия и да не използват мобилните телефони по време на час.
Седмично разписание за І срок на учебната 2014/2015 г.
Понеделник
Вторник
Сряда
Четвъртък
Петък
Математика
Български език
и литература
Математика
Математика
Човекът и природата
Български език
и литература
Български език
и литература
Български език
и литература
Български език
и литература
Английски език
Български език
и литература
Математика
Български език
и литература
Физ.възпитание
и спорт
Български език
и л-ра ЗИП
Английски език
Изобразително изкуство
Английски
език
Човекът и обществото
Математика ЗИП
Физ.възпитание
и спорт
Изобразително изкуство
Физ.възпитание
и спорт
Домашен бит
и техника
Музика
Час на класа
Модул – 12.30 ч.
График за провеждане на входни нива
19 септември 2014 г. - Човекът и природата
23 септември 2014 г. - Математика
25 септември 2014 г. - Човекът и обществото
29 септември 2014 г. - Английски език
2 октомври 2014 г. - Български език и литература
График за провеждане на самостоятелни работи през І учебен срок
м. Х
м. ХІ
м. ХІІ
м. І
Български език и литература
28
18
9
27
Математика
-
13
10
19
Английски език
27
-
15
-
Човекът и обществото
-
20
-
29
Човекът и природата
-
28
-
23
Консултация с родители - четвъртък 12.30 - 13.15 ч.
Консултация с ученици - четвъртък 17.30 - 18.10 ч.
Уважаеми родители,
Ежедневието ви повлича и вие решавате, че се справяте, а след време съжалявате, че сте допуснали толкова много грешки. Грешки, от които зависи бъдещето на най-милото ви - детето. Не допускайте грешките на своите родители, спомнете си колко пъти сте си казвали - когато аз имам дете ...
Прочетете заедно с детето си помагалата за родители "Градивна или деструктивна агресия " и "Аз съм добър - добрата или лошата агресия", коментирайте ги заедно, научете детето да се справя само със ситуациите, в които ежедневно попада. Изтеглете ги оттук
Дневен режим за
провеждане на учебните занятия
през ІІ срок на
учебната 2014/2015 г.
часове времетраене
1. 08.00 - 08.40
2. 08.50 - 09.30
3. 09.50 - 10.30
4. 10.40 - 11.20
5. 11.30 - 12.10
6. 12.20 - 13.00
Родителите да се съобразяват с
графика на учебните занятия и да не използват мобилните телефони по време на
час.
Седмично разписание за ІІ срок на учебната 2014/2015
г.
Понеделник
|
Вторник
|
Сряда
|
Четвъртък
|
Петък
|
Човекът и
природата
|
Български
език
и
литература
|
Английски
език
|
Математика
|
Музика
|
Български
език
и литература
|
Български
език
и
литература
|
Физ.възпитание
и
спорт
|
Български
език
и
литература
|
Човекът и природата
|
Български
език
и литература
|
Математика
|
Български
език
и
литература
|
Английски
език
|
Български
език
и
л-ра ЗИП
|
Английски
език
|
Изобразително
изкуство
|
Български
език
и
литература
|
Човекът и
обществото
|
Математика
ЗИП
|
Математика
|
Музика
|
Математика
|
Домашен
бит
и
техника
|
Физ.възпитание
и
спорт
|
Час на класа
|
ФВС - модул
|
График за
провеждане на самостоятелни работи през ІІ учебен срок
м. ІІ
|
м. ІІІ
|
м. ІV
|
м. V
|
|
Български
език и литература
|
24
|
23
|
28
|
7 - НВО
|
Математика
|
16
|
10
|
21
|
8 - НВО
|
Английски
език
|
9
|
25
|
16
|
27
|
Човекът и
обществото
|
-
|
12
|
-
|
12 - НВО
|
Човекът и
природата
|
-
|
13
|
24
|
13 - НВО
|
Консултация с родители - петък 12.15-13.00 ч.
Консултация с ученици - сряда 12.20-13.00 ч.
Дневен режим за провеждане на учебните занятия
през І срок на учебната 2014/2015 г.
часове времетраене
1. 13.20 - 14.00
2. 14.10 - 14.50
3. 15.10 - 15.50
4. 16.00 - 16.40
5. 16.50 - 17.30
6. 17.40 - 18.20
Родителите да се съобразяват с графика на учебните занятия и да не използват мобилните телефони по време на час.
Седмично разписание за І срок на учебната 2014/2015 г.
График за провеждане на входни нива
Понеделник
|
Вторник
|
Сряда
|
Четвъртък
|
Петък
|
Математика
|
Български език
и литература
|
Математика
|
Математика
|
Човекът и природата
|
Български език
и литература
|
Български език
и литература
|
Български език
и литература
|
Български език
и литература
|
Английски език
|
Български език
и литература
|
Математика
|
Български език
и литература
|
Физ.възпитание
и спорт
|
Български език
и л-ра ЗИП
|
Английски език
|
Изобразително изкуство
|
Английски
език
|
Човекът и обществото
|
Математика ЗИП
|
Физ.възпитание
и спорт
|
Изобразително изкуство
|
Физ.възпитание
и спорт
|
Домашен бит
и техника
|
Музика
|
Час на класа
|
Модул – 12.30 ч.
|
График за провеждане на входни нива
19 септември 2014 г. - Човекът и природата
23 септември 2014 г. - Математика
25 септември 2014 г. - Човекът и обществото
29 септември 2014 г. - Английски език
2 октомври 2014 г. - Български език и литература
Консултация с родители - четвъртък 12.30 - 13.15 ч.
23 септември 2014 г. - Математика
25 септември 2014 г. - Човекът и обществото
29 септември 2014 г. - Английски език
2 октомври 2014 г. - Български език и литература
График за провеждане на самостоятелни работи през І учебен срок
м. Х
|
м. ХІ
|
м. ХІІ
|
м. І
| |
Български език и литература
|
28
|
18
|
9
|
27
|
Математика
|
-
|
13
|
10
|
19
|
Английски език
|
27
|
-
|
15
|
-
|
Човекът и обществото
|
-
|
20
|
-
|
29
|
Човекът и природата
|
-
|
28
|
-
|
23
|
Консултация с родители - четвъртък 12.30 - 13.15 ч.
Консултация с ученици - четвъртък 17.30 - 18.10 ч.
Уважаеми родители,
Правила за родители…
- Уважавай правото на детето на личен живот.
- Давай на детето указания и примери.
- Проявявай към детето нежност.
- Поощрявай идеите на детето.
- Уважавай собствените виждания на детето.
- Проявявай емоционална подкрепа.
- Пази поверените ти тайни.
- Не проявявай крайни собственически чувства към детето.
- Отнасяй се към детето като към отговорен човек.
- Споделяй с детето новините за личен успех.
- Защитавай детето в негово отсъствие.
- Разговаряй с детето по въпросите на религията и политиката, за секса и смъртта.
- Разговаряй с детето за различните модели на поведение.
- Не бъди критичен към приятелите на детето.
- Поднасяй на детето поздравления и подаръци за рождения ден.
10-те топ неща, които биха искали учителите от родителите
1. Помагайте! Участието на родителите при подготовката за
училище е в помощ както на учителите, така и на детето.
2. Осигурете материали и условия за учене вкъщи – лична библиотека или списания на разположение. Четете всеки ден с детето.
3. Давайте добър пример! Покажете на детето със собствените си действия, че му вярвате, че четенето е приятно и полезно. Контролирайте гледането на телевизия, видео и компютърни игри.
4. Окуражавайте детето да дава най-доброто от себе си в училище. Покажете му, че обучението е важно и ценно и че очаквате от него да се справя добре.
5. Ценете образованието и търсете баланс между училищната и извънучилищната активност. Наблягайте на развитието на уменията и знанията, от които се нуждае детето, за да успее в училището и живота.
6. Разпознайте негативните фактори, които оказват влияние върху детето. Работете с него, за да му помогнете да поддържа баланс между отговорностите в училище и извънучилищните ангажименти.
7. Подкрепяйте училищните правила и цели. Внимавайте да не подкопавате училищните норми, дисциплина и цели чрез обидни изказвания, пренебрежително отношение или следване на противоположни правила вкъщи.
8. Използвайте положителен натиск. Окуражавайте детето да даде най-доброто от себе си, но не го притискайте с твърде високи цели или с много активности.
9. Споделете с учителя. Споделяйте с учителя, ако мислите, че има проблем, докато все още има време за разрешаването му. Не чакайте учителят да ви потърси пръв.
10. Приемете отговорността си като родител. Не очаквайте, че училището или учителят ще изземат ролята и задълженията ви на родител. Учете децата на самодисциплина и уважение към другите вкъщи. Не прехвърляйте отговорността за усвояването на тези основни навици върху учителя и училището.
2. Осигурете материали и условия за учене вкъщи – лична библиотека или списания на разположение. Четете всеки ден с детето.
3. Давайте добър пример! Покажете на детето със собствените си действия, че му вярвате, че четенето е приятно и полезно. Контролирайте гледането на телевизия, видео и компютърни игри.
4. Окуражавайте детето да дава най-доброто от себе си в училище. Покажете му, че обучението е важно и ценно и че очаквате от него да се справя добре.
5. Ценете образованието и търсете баланс между училищната и извънучилищната активност. Наблягайте на развитието на уменията и знанията, от които се нуждае детето, за да успее в училището и живота.
6. Разпознайте негативните фактори, които оказват влияние върху детето. Работете с него, за да му помогнете да поддържа баланс между отговорностите в училище и извънучилищните ангажименти.
7. Подкрепяйте училищните правила и цели. Внимавайте да не подкопавате училищните норми, дисциплина и цели чрез обидни изказвания, пренебрежително отношение или следване на противоположни правила вкъщи.
8. Използвайте положителен натиск. Окуражавайте детето да даде най-доброто от себе си, но не го притискайте с твърде високи цели или с много активности.
9. Споделете с учителя. Споделяйте с учителя, ако мислите, че има проблем, докато все още има време за разрешаването му. Не чакайте учителят да ви потърси пръв.
10. Приемете отговорността си като родител. Не очаквайте, че училището или учителят ще изземат ролята и задълженията ви на родител. Учете децата на самодисциплина и уважение към другите вкъщи. Не прехвърляйте отговорността за усвояването на тези основни навици върху учителя и училището.